A Facebook hirdetés manapság már igen elterjedt ahhoz, hogy Ön is elkezdjen érdeklődni iránta!
- 2016. június 10. péntek
- By Admin: administrator
- Comment: 0
Amikor anno Mark Zuckerberg megalkotta a Facebookot, akkor nem azért tette, mert hatalmas üzletet látott benne. Idealisztikus elképzelés hajtotta, amiben aztán persze megcsillant a hatalmas pénz lehetősége is.Sokáig azonban a Facebook semmiféle profitot nem termel, sőt! Inkább csak vitte a pénzt. Aztán a Facebook hirdetés bejött, s végre elkezdett komoly bevételeket termelni a hirdetések piacán; azon a piacon, melyet az online világban egyértelműen a Google ural. A Facebook ráadásul remekül tudott reagálni arra, hogy az emberek nagy része immár valamilyen hordozható eszközről éri el a Facebookot – sőt, mindezt legtöbbször valamiféle applikáció segítségével teszi. Így aztán a Facebook hirdetés idővel már az appokban is megjelent, ahol ráadásul egyáltalán nem zavaró módon öltött testet (ahogy mondjuk egyes weboldalak felugró ablakai képesek megzavarni az emberek nyugalmát), hanem a hírfolyam részeként, melyet aztán nyugodtan át lehet görgetni. A Facebook hirdetés ezzel tehát egyre jelentősebb lesz, ahogy egyre többen hirdetnek már így Zuckerberg közösségi platformján. Amennyiben úgy gondolja, hogy Ön is felszállna a Facebook hirdetési vonatára, akkor épp itt az ideje, hogy megtegye!